2013年11月23日 星期六

大風雪之旅2013 - day3 (札幌->小樽->ニセコ)

第3日要離開札榥
先住西行
一早dadad就自己去租車公司攞車再返黎接我地
而我就同Audrey bb 係guest lobby自得其樂不斷食飲玩~


真誇張,畫到上枱

響北海道唔小得一日一盒奶,好味!

酒店外,大雪中

玩完食完一輪,dadad駕著車回來接我們了
向我最愛的ニセコ出發!
但沿途大雪到不得了
目視只有3-4米距離
我地仲要入山區..........
為了安全行車,我都唔敢影相
要協助dadad睇住路面情況

由於大風雪關係,令本來會係小樽吃午飯的行程取消了
目的為了趕於天黑前入到ニセコ
所以午餐改到了7-11便當
不過都好好味啊

係能見度3-4米加大風雨加山區路段險要
行了大約4小時終於到了溫泉旅館
放心哂
今日入住我最愛的和式套房
有6疊的廳

6疊的寢室

小陽台

獨立洗手間沖涼房 (因為好多和式房間都只有座廁、甚至連座廁都冇的)


仲有個玄關

枱面就有一般溫泉旅館附有的溫泉饅頭和意見書

我地今次book一泊兩食的晚餐是燒肉放題
又凍又餓當然即刻到旅館下面的餐廳開餐








嘩,d牛超靚,燒濃小小個面就食
入口即溶呀~
即家睇番都好想再食、不斷吞口水啊😋

除左唔同部位的牛外仲有好多食物:水產物、鳥、䐁、野菜、デザート、飲めも
全部都好味到不得了

又有得玩又有得食
Audrey bb不知幾開心

食飽飽有氣有力
就慢慢行番旅館
雖然平時只係5分鐘路程
但大風雪下我地又玩又停
最終行左30分鐘才回到


有人不斷係地下玩雪

Dadad就係遠處影

好鐘意依幾張相

大雪到連樓梯都遮住,搞到Audrey bb唔敢行上去啊

返到房間冇野好做........
 

一於就扮日本妹唱歌跳舞啦

依2張扮可愛起黎又幾得人鐘意啵
 

扮完日本妹載歌載舞之後
你睇張畳み………😑

咪就係有人放電囉~~



百厭到冇人有😓

跳完床爬枱底

之後又爬番上床


仲打筋斗....... 暈🌀🌀

放完電飲啖水就瞓了

但真係瞓得超搞笑


第四日預告:登別水族館企鵝咬鞋事件

沒有留言:

張貼留言