2010年12月17日 星期五

一家三口沖繩遊

10月Audrey BB滿6個月, 我地就出發去沖繩旅行
其實依個plan都猶豫咗好耐, 去唔去好呢?
去的話, 幾時去好?
終於決定等Audrey BB打埋6個月支針就出發~
選擇沖繩因為天氣唔會太凍太熱
加上又係日本, 感覺上乾淨D
假若欠缺尿片等等都可以隨時買到
而且我地選擇自駕遊, 去邊都可以方便D
唔駛擔心迫親Audrey BB
至於餵奶方面, 完全唔駛擔心
因為Audrey BB一肚餓我地隨時可以係車餵
去到邊食到邊, 仲唔駛帶其他野, 正!
DAY 1
出發當日Audrey BB好乖好乖, 上到機完全冇扭計

升降都冇問題, 佢仲第一次食baby food, 勁鐘意呢
Marriott有ready到BB床俾我地, 不過Audrey BB好似怕陌生瞓唔到
最後要出動哂所有有Audrey BB味道嘅衫仔口水肩沙巾仔被仔
圍住張床仔, 佢先瞓到
DAY 2
十分期待的沖繩美之水族館睇鯨鯊
非常的壯觀, Audrey BB睇到目定口呆!
返到酒店, 我地張2張queen size嘅單人床合而為一
Audrey BB係上面玩得勁勁勁開心~
(偷食雪糕ing)
DAY 3
今日去咗菠蘿園同熱帶果園(其實2者係隔離)
Audrey BB好似冇咩興趣, 係BB車上發呆
不過當佢一見到有雪糕, 竟然第一時間飛撲埋黎
哈, 為食妹!
DAY 4
今日轉了酒店, 搬到近小小嘅RE
但張床細了, Audrey BB明顯冇咁開心
之後去了萬象毛, 大風到不不不得了
我地竟然推埋BB車出去, 但係去到真係唔抱Audrey BB出黎
就連BB車都吹郁, 好驚! 龍少捉到架車仔實一實
真係驚BB車都飛埋去
所以我地倆個是但影兩張就拿拿聲走人食飯
DAY 5
是日打風, 冇得去觀光
但係Audrey BB竟然扭去街, 加上早餐已係酒店食, 唔太OK
冇辦法, 所以唯有開車出去睇睇有冇食有開~
順便再去family mart買杯麵!
抱住Audrey BB係狂風暴雨中狂跑, 佢竟然開心到不得了~
返到酒店無所事事, 當然去游水啦
DAY 6
臨走都要游多轉水, 勁勁勁開心的BB
但係之後已經唔夠時間去首里城行番個圈
唯有係架車上面望一望, 到此一遊吧!
回程時Audrey BB都冇咩點扭, 只係扭眼瞓
幸好daddy抱住行了一圈就瞓著了
總括黎講依個trip真係好開心
雖然第一次去旅行撞正颱風
第一次自駕遊有D緊張
第一次帶Audrey BB去旅行好驚佢唔適應
第一次係公開場合餵奶(車上)但唔怕醜
希望可以快D有第二第三仲有更多更多次啦~

沒有留言:

張貼留言