2010年12月15日 星期三

8個月了~

眨一眨眼, 原來依個blog已經放低了一年有多!
其實之前一直都想開始寫番, 當做給BB的一個紀念
誰不知一等就等到8個月先開始寫
希望有心不會太遲吧~
這一年真的發生了不小事:~
係舊年年尾, 我地搬到一個大咗同方便咗嘅屋企
全間屋裝修設施都係龍少一手一腳follow, 我只係係入伙當日攞個袋盲可以去住
非常感動
Audrey BB於4月搶先一日順利剖腹出世了, 由於算是emergency case
害得龍少不能倍我入手術室倍我, 嚇得我剖腹前不斷飲泣!!!!!
由於之前部門同事對我大肚甚有微言
所以生完之後經常害怕要返工, 面對果班討厭的同事
因而令到有小小產後抑鬱(!)
幸好當時龍少同媽咪係身邊不斷支持我
龍少仲同我作出了一個重大決定.... 辭職不幹!!!!!
果然... 好快就不藥而癒了~
其實我都不算是full-time mum, 因為有繼續教琴
但至少時間可以自己調動, 仲可以多d時間睇住Audrey BB
簡單perfect!
等到Audrey BB滿6個月, 我地一家三口第一次去旅行
沖繩係一個baby welcome嘅地方, 而且我們是自駕遊
所以極之方便, 餵奶也只需係車上便可!
雖然好多人說Audrey BB太細唔會記得去過邊度
但係我地只係想有係佢成長路上有令大家回味嘅事件
俾佢知我地一直都冇掉低佢!!!
仲有一樣最大得著係, Audrey BB可以繼續做母乳寶寶
由於自己身體一向差, 所以好希望可以透過餵母乳而令Audrey BB健康
到依家已經餵咗8個月了(有小小自豪!)
希望可以繼續啦~
黎緊聖誕節係Audrey BB嘅第一個聖誕節, 亦都係佢領洗嘅大日子
可以同耶穌同一日誕生(領洗等於再被賜予新生命)是無比光榮
希望當日會順順利利, 唔好扭計!
愛玩臭腳的Audrey BB

沒有留言:

張貼留言