2008年7月9日 星期三

6月黑鬼‧游 dAy1aM

終於都搞掂旅行相
係短短5日兩部機夾埋影咗成千張相!
真係... 搞都有排搞
好, 就出住day1先啦~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
星期日朝早, 因為要搭好早機
所以之前book好7折的士, 6am就出發
無驚無險, 半個鐘就已經到機場
搞掂哂check-in之後
聽人講話T2果邊餐廳開好早
點知... 又俾人昆! 一間都未開
仲俾龍少話~ 唯有屎屎氣入番禁區食早餐
7am啫~ 大X樂已經超多人!

食完早餐本來想行行duty free
但係龍少話班機好似超多人, 而且又遠...
都係早d去好d~~~
不過好彩早咗d去閘口, 因為班機竟然早咗開

天空出面超多雲, 媽咪之後話果日香港落好大雨~
orient thai飛機餐出名難食, 好彩我地一早食飽飽
但係佢地架機並唔係想像中咁差
都ok唔錯啦, 起碼冇上次跟龍少公司搭gulf air咁恐怖~

一落機就有個佛像嚇吓你
之後我地就去搵番book咗去pattaya嘅agent

其實由雞場去pattaya都有公車, 不過1日先得4班
仲要只係去到pattaya個公車站
依間bell travel service就唔同
佢有冷氣乾淨大巴送到pattaya公車站
之後再用新淨van仔送各人到酒店門口, 勁方便呀~
哈哈... 有龍少個名呀~
而因為驚趕唔切班車, 所以只係響雞場買咗2份小食上車食
一份係龍少嘅泰式叉燒撈麵, 好味
另一份係我嘅泰式春卷, 勁好味!!!

食飽飽係車瞓咗大約個半鐘就已經到pattaya
轉van仔搭多10分鐘就到pattaya mariott resort & spa
先黎一杯超好味冰凍香茅茶
點解bell boy要著小飛俠褲?
因為我地係member, 所以有專人帶我地上房
嘩~ 隻象好Q呀~
間房都好骨紙好乾淨

洗手間雖然細, 但係最緊要.... 乾淨!
仲有welcome fruit呀~ 依隻泰國柑? 橙? 超甜
連唔食橙嘅龍少都食咗2個!
露台出面就係引屎人大泳池喇~
代續...

沒有留言:

張貼留言