2007年12月23日 星期日

開趴地@mini's home

今日過了今年第一個, 亦都係最後一個嘅聖誕趴地
好開心得到主人家~minicorgie垂青
而帔邀請到聖誕趴地
整個趴地都異常hyper狀態下舉行
難得連mini屋企人都超級爆笑
而且auntie手勢認真一流
mini, 你快d學吓野啦~~~
<由於是日hyper非常, 連相機都唔記得帶, 所以又用手機影住先>

全場無限量供應red wine
但係龍少唔係身邊, 所以今日又wild咗!

Appetizers有帶子裙邊, 海淅鴨舌

超大皇帝蟹, 仲有咩飛幫我拆嘅肉~ sweet

成擔蘑菇嘅蘑菇湯, 超香脆鵝肝

即焗香脆燒肉, 芝士蘑菇risotto
亞姑好味芒果乾, 雪人呀~~

我排嘅blue berries, 咩飛嘅益力多什莓cheese cake

我嘅第一次Crème Brulee

第一次燒..... 差唔多啦~ 龍少仲話好食, 哼!

TO minicorgie:
多謝你今日熱情款待
多謝你份靚靚xmas gift, 好實用呀
同你屋企人玩真係好開心
Auntie真係好可愛呀~
你放心啦, 下次我一定預定個大盤
儲起哂d隔夜餸俾亞姑架喇!!
仲有..... 終於都領教到你真係有幾暴嘈
不過, 我當你係好朋友, 所以一定唔同你計, 呵呵~
TO 咩飛:
好開心終於都可以同你正正經經咁傾吓計
好開心你份貼心xmas gift
好開心你坐我隔離
亦都好榮幸你拆肉我食
真係令到我好感動
喂, 我真係好開心可以同你做到好朋友呀

咩.......... 飛

沒有留言:

張貼留言