2007年12月20日 星期四

吉慶圓

等咗好耐好耐, 19號終於都到.......
今日, 終於都可以同陳圓圓(大少奶)補祝佢生日
而且, 又係另一件大事發生 (容後再談)
雖然我地唔係去咩巴閉地方, 食咩高貴食物
但係.... 我地超級開心, 超級過癮!
好鐘意同圓圓一齊嘅感覺, 好close, 好爽, 好真, 仲好勁
永遠槍頭對外+狗咬狗骨再攬頭攬頸!!!!!
今日我仲有幸"又"得知圓圓另一天大秘密....
呵呵呵.....    估唔到你係..... 咁架!
你地....? 唔恨得咁多, 哼!
我地仲一齊去試新鏡頭
Lunch 我地去咗寶勒巷嘅"和越式牛肉粉"
圓圓嫌唔夠好
不過我覺得都好好味啦......... 樽醋!
春卷好鬼的式~
走青果然係好睇好多
仲有青檸七, 好味~
之後因為圓圓親戚煩住哂
行咗一陣就陪佢再坐一會.......
去咗好好mood嘅Dan Ryan's 食tea
果度真係好有xmas feel
好開心可以同圓圓一齊過節
下次我要同佢一齊過清明節~
我一定要食嘅potato skins
好難食到嘅buffalo wings
好飲iced tea
之後因為有大人物等住我
所以就同圓圓含淚說再見!
今次我有2個big hugs + bonus
賺哂啦~
TO: 親愛嘅圓圓
你係我第一個真心想做織女嘅朋友
希望如你所言, 真係鐘意份"小"禮物
我真係不眠不休咗.... 一晚織架~
不過真係好鐘意.... 偷影你呀!
果幾日, 我會超級想念你......
(冷帽quote自大少奶)

沒有留言:

張貼留言