2006年10月7日 星期六

生日深圳3日遊


^^ 深圳小肥羊

^^老北方餃子店
國慶依兩日我地兩支公去咗深圳食食食, 真係好正! 我地去咗小肥羊, 餃子店, 粉腸王.... 仲有最cheap嘅一間'中森明菜'! 我地去小肥羊兩條友食到傻先食咗百二蚊咋~ 仲又食又攞! 真係抵過hk好多, 唔怪知d人咁鐘意返深圳食嘢啦~ 其他嘅嘢食都好正, 但係... 果間咁嘅死人'中森明菜', 真係想死, 好難食, 又貴, 個環境又腥喎~ 我地食咗3樣嘢要成16x蚊呀~~ 你話好食就話啫, d壽屍飯又黏又爛, d魚又腥, 賣相又醜樣, tempura又貴又小... 所以我地都冇心機影相. 但係好奇怪嘅就係, 其他枱枱都re-order, 又清哂所有嘢喎... 但係自問我地又唔係咁嘴鵰啫, 我地成日食街邊嘢啦~~~  不過我地以後一定唔會再去依間咁嘅屎嘢, 雖然我地食完之後冇肚痛, 但係個肚同胃就悶住悶住咁, 搞到夜晚都冇胃口, 終於響生日果晚就食粥當慶祝~~

沒有留言:

張貼留言