2014年4月14日 星期一

大風雪之旅2013 - day9 (札幌->旭山動物園->札幌)

每次去自駕遊,我們都會plan好自駕先去一些郊外地方
到之後回到市區就會還車
因為通區常常塞車,泊位又麻煩
而且搭搭日本火車也有好玩之處
所以返到札榥第一日
我地又再次搭火車回到旭川
向旭山動物園出發
但無奈....... 響早上大風雪下飛去火車站再搭乘熱到爆炸的火車後
往後的行程...... 我又病倒了😭😭😭😭😭😭
幸好這日黃昏才開始發病😓

Audrey bb知道我地目的去睇penguin walk
開心到見牙唔見眼


搭完火車再轉巴士,終於到了
我地都立即衝去霸個好位先

超多人啊


等左10分鐘,企鵝終於出場了😍


超級可愛








繼之前係登別急水族館企鵝咬鞋事件影響
Audrey bb開始時好緊張好驚
但慢慢見到咁可愛的penguin walk時
又再超級投入了





或者因為依家太多人睇的關係,時間比5年前短了很多
之後再去睇polar bear
導賞員會安排所有小朋友坐最前






但太近關係,好多小朋友都被北極熊嚇呆了










之後再去睇好多冬天的動物














仲有Audrey bb最怕的「大槐浪」(普通話😅)






每次到旭山動物園都覺得愈行愈凍愈來愈凍
所以又幫襯了至愛的熱辣辣粟米湯
Audrey bb搶住飲了大罐


之後再去探多次已返會家的企鵝們









最後因為我開始唔舒服,所以食小小拉麵就返札榥了







Bye bye~


之後搭番火車回札榥時
我無完全冇意識地昏迷


到夜晚回到札榥
都只係dadad 同Audrey bb吃晚餐
我就係側邊攤抖
日本的Child meal真係超豐富超讚




而dadad怕我冇熱食落肚
去便利店買了おでん給我
可惜吃了小小就.......
真大獲,第二天就要回東京,點搞😓



沒有留言:

張貼留言