2013年8月3日 星期六

愛畫畫的豬豬

我唔知係咪所有小bb都愛畫畫, 但audrey一定係其中一個!

好多時佢都好鐘意係屋企左畫畫右畫畫, 都唔知佢畫咩!
但自從4個月前開始俾佢上畫畫班, 真係愈畫愈搞笑呀~

睇睇佢d大作~

1) Audrey話係raining.....



2) 依幅佢話係返完工好累的dadad



3) 亂畫一通都要我幫佢影底



4) 排字母


5) 上2個月開始識簽名!

6) Audrey的,第一幅畫班作品


7) 近期一幅作品, 我問依個係邊個, 佢竟然答我, 余生? 魚生?....... mama一舊雲中



難得mama描到時間去接豬豬畫班, 好開心地show off我睇今日畫的.... lizard......



招積招積招積招積招值.......


mama接當然要搞搞陣一番!


Audrey,

其實mama你學畫係希望你學會坐定定去完成一件事

mama並唔係想你做畫家/去比賽攞獎

希望你可以enjoy自己的興趣, 趁現在未仍需要認認真真的時候

當去玩玩就可以的了~~

愛您~

沒有留言:

張貼留言