2012年12月4日 星期二

寸寸B

好開心好開心,最近幾次寫親都係負能量,今次終於有正能量發放了!雖然..... 仍然唔知方向是否正確,但我想應該順著自己感覺去做,唔會太差吧~~ 一切交給天主吧^^
近排小惡魔的性格,好像開始現型了!原來最似的,就係我最擔心果個!她的性格,竟然同dadad真的一式一模.... 咁激心!
龍少的性格,最叻就係成日寸我、同賴皮!小惡魔竟然..... 似足哂佢既語氣!
就好似以前晚上他說替我洗碗,但當第二日起來發現碗筷仍在洗碗盤時,個心諗"又耍我"!跟著立即send msg問「點解碗筷仍在洗碗盤呢?」,隔一會他竟然覆我「因為天氣熱,它們想玩水,所以我便給它們玩吓輕鬆吓囉」!!!睇完真係好嬲又好笑......
上星期有日,Audrey用蠟筆畫畫時不見了其中一支,叫她再找又懶懶閒,之後忘記了叫她找回就睡了!
到了第二天,我突然見到那蠟筆就在椅子下,於是問Audrey:「點解蠟筆會係椅子下面架?」
Audrey呆望了一會,之後好認真的答我「因為.... 佢鐘意瞓地下!」
OH..... 當時真係勁想笑,但係又要忍住要嚴肅教佢收拾好唔好亂放東西,好辛苦呀~~~
其實佢倆父女已經咁似樣,點解連性格語氣都會似到十足十架?我已經預計到將來會俾兩個寸精每日寸爆我了...... 真陰公😭😭😭

沒有留言:

張貼留言