2011年10月31日 星期一

重拾舊歡

真係好耐好耐冇updated個blog, 原因有九萬幾個, 都係"懶、懶、懶........", 仲有就係Y!blog做upgrade! 
點解? 因為原來之前我開依個blog果陣, 入咗唔知咩紀念日做生日日期, 所以到依家upgrade, Y!blog check到我未夠13歲(!), 所以就block咗我個blog.....
搞咗成個月, 又要答security question又要不斷email往來仲要剷埋上佢地office先開得番..... 煩!!!
不過都係因為依個原因, 令我有番寫blog嘅心情! 
好, 就此講過, 我盡量... 係盡量... 每個星期都係寫一篇, 當係讀書時代嘅週記啦~

沒有留言:

張貼留言