2009年5月20日 星期三

流浪北海道dAy4@小樽(朝)

dAy 4 、晴、雪、雨、雪雨
難得有個正溫泉
朝早當然再去浸多次啦~
浸完之後胃口大開
早餐的地方好雅致
早餐都係和洋組合
依個係最好味嘅"松茸", 用黎送飯一流~
當然仲有上咗癮嘅麵屎湯
難得仲有新鮮好香北海道牛油味嘅牛角包
我地就係對住白茫茫一片食早餐, 超爽!


依個就係溫泉入口
真係好想影低裡面果種乾淨, 果種優美嘅雪地露天風呂
可惜....
相機與狗不得內進!!!

最衰依日先係我地個trip嘅第4日
即使好想買新鮮帆立貝都唔得!!!!
浸飽溫泉食飽早餐, 酒店有專車送我地返火車站, good~~~
沿途風光明))) 媚)))))))
火車站外風光
雖然接我地嘅只係一架小貨車
但係心意搭夠! 加上超好人"痾茲潺"沿途介紹風景
又不斷同我地影相, 好感動耶~~~
ニセコ車站外最後留影!

嘩... 原來我地住果間旅館都有買廣告架~

拜拜喇, 靚絕嘅ニセコ


個多鐘之後, 我地又到番小樽市!
史前嘅小樽火車站牌


一到小樽, 就已經feel到好大陣情書嘅味道!
我地嘅酒店好近, 先要過依條商店街


你睇, 小樽凍到暖爐都要放係街!
沿途竟然有隻海獅? 海豹?
究竟係真? 假? 唔知, 但係都好驚, 只係咁遠觀
龍少先敢去近影!!!!
今次酒店就係商店街盡頭, 超方便, 而且好洋風!


噢... 酒店房竟然見到海... 好開心呀~
放低哂行李就出發去壽司街度醫肚
成條街都係壽司店, 仲要唔係迴轉果d
真係唔識簡~
於是點指兵兵, 簡咗下面依間 - 町の


依度有個好可愛い嘅"痾爸潺"
當我地一坐低佢就即刻俾咗2碗三文魚miso湯我地
話係送俾我地暖身(因為當時外出落緊雪雨)
好warm呀~~~ 碗湯仲真係好好味
之後我要咗梅壽司セント
材料超級新鮮, 小樽壽司果然唔同!
龍少要鰻魚丼, 好香而且一d都唔腥
食飽飽之後外出仲係落緊大雨
不過我地當然照行可也!
行行吓又發現到地標
手宮線同手宮紗有冇關係?

沒有留言:

張貼留言