2008年9月29日 星期一

北、京、大

好剪張好剪張
依個"支畫"延遲咗成年
終於都等到喇
出年1月, 龍少同我終於都夾到去北北北北北北、京、大喇
北京當然大啦
"北、京、大"又唔係等於"北京大學"喎
今次係去"北" - 海道 、"京" - 都、"大" - 阪
好想去北海道好耐喇, 但係又唔想跟團
加上冬天嘅機票每年年中就好快售罄
所以舊年想去都冇機位
哈哈哈, 今年?
係5月我已經book定機位, 到依家出哂價錢就可以confirm喇~~~
而且仲plan到16日假.... 除咗以前每年暑假都去兩個禮拜旅行
同honeymoon 10日trip之後
都未試過去咁............. 耐
發達喇~~~
不過依家開始要plan行程, 原來真係有d難度
因為北海道實在太太太...... 大喇
今次應該會去: 札幌小樽美瑛旭山網走知床釧路登別洞爺函館大阪京都(!)
真係好亂呀~~~
同埋依家都要開始睇定d禦寒衣物
前年我地去哈爾濱著羽絨+fleece+防寒內衣都已經好夠
其實.... 係唔係一定要買雪褸雪褲?
各位朋友, 如果係地去過同埋有咩高見, 不妨幫幫手俾d資料我地啦
thank you~
(繼續剪張ing~~~呵呵呵)
P.S. 家姐姐你唔好一邊鬧鬼一邊話俾肥媽媽知住呀~
你.... 俾我地豪埋今次啦~
記得唔好俾大人知住呀!!

沒有留言:

張貼留言